צרו
איתנו
קשר

חברת תרגום סימולטני

אם אתם מחפשים חברת תרגום סימולטני אמינה ואיכותית, הגעתם למקום הנכון.

כאשר אירוע מתנהל במספר שפות, או כולל משתתפים דוברי שפה זרה, סיפוק תרגום על ידי חברת תרגום סימולטני מנוסה הוא הכרחי.

מה זה תרגום סימולטני?

תרגום סימולטני הוא תרגום המתרחש במקביל לאירוע ולדיבור. למשל, במהלך כנסים, ישיבות, או שיחות, בהם נדרש תרגום שפות זרות. תרגום סימולטני מאפשר לכל הנוכחים לחוות את האירוע בזמן אמת בשפה אותה הם דוברים, וכמו כן, מאפשר העברת מידע ושיחה חופשית של כל המשתתפים עם כמה שפחות עכבות, למרות מחסומי השפה.

למי כדאי להיעזר בשירותי חברת תרגום סימולטני?

מומלץ להשתמש בחברת תרגום סימולטני לכל אירוע בו משתתפים אנשים הדוברים מספר שפות שונות, ונדרשת הבנה מלאה של כל המשתתפים את האירוע בזמן אמת.

מדוע חשוב לספק תרגום סימולטני איכותי?

כאשר משתמשים בשירותי תרגום, חשוב מאוד לוודא כי צוות המתרגמים הינו מקצועי ומיומן. צוות לא מיומן עשוי לספק תרגום לא מדויק, ובכך לגרום לאי הבנות שעשויות להיות בעייתיות ביותר, במיוחד בסיטואציות מקצועיות. מתרגם המנוסה בתרגום סימולטני, המתמצא בשפה ברמה גבוהה, יספק את התרגום ללא עיכובים והשתהות מיותרת, וכן יקפיד לספק תרגום הולם ומלא. הקפדה על העסקת מתרגמים אמינים בעלי ידע בנישה המקצועית הספציפית מבטיחה שכל הצדדים המעורבים יבינו זה את זה בצורה מלאה ויתקשרו ביעילות.

סטנוגרמה מספקת שירותי חברת תרגום סימולטני באמצעות צוות מתרגמים מנוסה, מקצועי, ומיומן. בחברתנו מועסקים מתרגמים הדוברים מגוון רחב של שפות ברמת שפת אם, שיהיו זמינים עבורכם לאורך האירוע לכל צרכי התרגום הנדרשים. תרגום סימולטני דורש בקיאות גם בשפת רחוב ושפה מדוברת, בנוסף לשפה רשמית, ורק מתרגמים מנוסים יוודאו שהאירוע שלכם יתורגם כראוי, ויתנהל באופן חלק ללא תקלות.

אנו מתמחים במתן שירותי תרגום סימולטני לכל מטרה. בין אם אתם מארגנים כנס בין-לאומי, מתכננים ישיבת עסקים עם אנשים דוברי שפה שונה, או רוצים להנגיש אירוע בצורה מיטבית עבור אורח חשוב, יש לנו את הפתרון המתאים עבורכם. באמצעות הצוות המומחה שלנו נוכל להתאים אישית את שירותי תרגום לאירוע ולנוכחים, ולספק לכם תרגום אמין ומדויק.

אם אתם בספק אם נדרש לאירוע שלכם תרגום סימולטני, הצוות המקצועי של סטנוגרמה ישמח לעזור לכם לקבוע איזה סוג תרגום, לאילו שפות, וכל פרמטר אחר שנדרש, כדי למלא את צרכי התרגום שלכם בצורה הטובה ביותר. אל תהססו – פנו אלינו עוד היום.

מוזמנים להתרשם ממגוון השירותים הרחב שלנו:

  1. תרגום עוקב
  2. תרגום מסחרי
  3. תרגום מסמכים רשמיים
  4. תרגום משפטי
  5. תרגום אקדמי
  6. תרגום אפליקציות
שתפו את המאמר:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

פוסטים נוספים שיעניינו אותכם

תמלול באנגלית

תמלול באנגלית

תמלול הקלטות הוא העברת טקסט שנאמר בהקלטות שמע באמצעות הקלדתו על-גבי מסמך. תמלול באנגלית מתבצע כשיש צורך לתמלל הקלטה בשפה האנגלית ולהעבירה לטקסט שגם הוא

קרא עוד »
מעוניינים בשירותי תרגום מקצועיים?

תפריט נגישות

מעוניינים
שנחזור אליכם?

השאירו הודעה כאן
או צרו קשר