צרו
איתנו
קשר

תמלול משפטי לעורכי דין

רבים מן העורכי דין הטובים במדינה אשר מתנהלים מול בתי המשפט, תאגידים וגופים שונים, זקוקים לשירותי תמלול משפטי לעורכי דין מקצועי ומהיר. בסטנוגרמה חברת תרגום תקבלו את השירות המתאים ביותר לצרכים שלכם, אשר מבוסס על ידע נרחב וניסיון רב שנים. חברת סטנוגרמה קיימת מאז שנת 1987 ולאורך השנים צברנו המון מידע וידע וכך גם הצוות שלנו.

לאיזה עורכי דין שירותי תמלול מתאימים

תמלול משפטי לעורכי דין הוא תחום רחב אשר מחייב ניסיון וידע בתחום. בין השירותים הרבים נוספים אשר חברת תרגום סטנוגרמה מספקת, ישנם שירותי תמלול משפטי לעורכי דין מעולמות שונים. עורכי דין לדיני משפחה, עורכי דין לדיני חוזים ועבודה, מקרקעין, עורכי דין לפלילים ועוד.

על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר בייצוג הלקוח מול גופים משפטיים כאלה ואחרים, הוכחה הכי טובה ואמינה, היא ההקלטה של אותו החומר אשר מעוניינים להציגו בפני השופט או כל גוף רלוונטי אחר המתייחס למקרה.

שירותי תמלול של חברת סטנוגרמה

בין יתר שירותי התמלול הקלטות אשר חברת תרגום סטנוגרמה מספקת:

חשיבות לקבילות התמלול בבית המשפט

חשוב מאוד לעמוד בקריטריונים מאוד ברורים על מנת שהתמלול יהיה קביל בבית המשפט. על המתמללים לעמוד בדרישות האלה. כמו למשל על המתמלל לוודא שמכשיר ההקלטה אשר הקליטו דרכו תקין. דבר נוסף שהצד המוקלט הוא אכן דובר מרצונו החופשי. לתת זיהוי מלא ופירוט מדויק של הדובר, אחרת הראיה לא תתקבל על ידי השופט. וכמובן חייבת להיות התאמה מדויקת בין ההקלטה המיוצגת מול התמלול.

תפקידו של המתמלל

תמלול משפטי לעורכי דין הוא הליך מורכב אשר דורש תשומת לב רבה על כל פרט ופרט. מעבר לעבודה הכוללת תמלול של המתמלל, בין היתר נדרש ממנו לדייק ולשים לב על כל פסיק, כל נקודה וכל מילה. המתמלל חייב להיות מנוסה בתחום של התמלול המשפטי. ככל שהמתמלל מנוסה יותר, כך המלל שלו יהיה יותר אמין בעיניי בית המשפט.

תמלול מדויק ככל הניתן, יגביר את הסיכויים של העורך דין לזכות במשפט. חברת תרגום סטנוגרמה יעניקו לכם את השירות המקצועי והמדויק. כל מה שעליכם לעשות זה להגיע או לחייג אלינו, והצוות שלנו מיד יתחיל במשימה.

שתפו את המאמר:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print

פוסטים נוספים שיעניינו אותכם

תמלול באנגלית

תמלול באנגלית

תמלול הקלטות הוא העברת טקסט שנאמר בהקלטות שמע באמצעות הקלדתו על-גבי מסמך. תמלול באנגלית מתבצע כשיש צורך לתמלל הקלטה בשפה האנגלית ולהעבירה לטקסט שגם הוא

קרא עוד »
מעוניינים בשירותי תרגום מקצועיים?

תפריט נגישות

מעוניינים
שנחזור אליכם?

השאירו הודעה כאן
או צרו קשר